Exide Micro-Hybrid ECM

 

Akumulatory Exide Micro-Hybrid ECM zostały opracowane wspólnie z największymi europejskimi producentami pojazdów. Technologia Exide ECM jest doskonale przystosowana do pojazdów mikro-hybrydowych klasy podstawowej, wyposażonych w system Stop&Start.Akumulatory w technologi ECM stosowane są m.in. w:

Fiat 500 Punto z systemem Stop&Start

Alfa Romeo MiTo z systemem Stop&Start

Lancia Musa z systemem Stop&Start

Toyota: Yaris, Auris z systemem Stop&Start

Exide Micro-Hybrid ECM to akumulator rozruchowy + wysoka odporność na prace cykliczną przy wysokich temperaturach. Technologia ECM.

Kratka cięto/ciągniona, wzbogacona o pastę 0 większej gęstości+dodatki. Separator – powłoka polietylenowa+mata szklana. Podwójne, hermetyczne zamknięte wieczko z opatentowanym systemem labiryntowym, zapobiegającym wyciekowi elektrolitu. System PSL. Szczelny, bezobsługowy. Konwencjonalne akumulatory ołowiowe nie mogą zastępować akumulatorów w pojazdach z napędem micro-hybrid.